
Show jouw lifestyle met sportieve merkkleding
1 juni 2022 om 11:48 PartnercontentOpen het internet en het woord lifestyle komt sowieso een paar keer voorbij op je beeldscherm. Het woord is inmiddels dan ook niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Lifestyle brand na lifestyle brand wordt opgericht. En allemaal hebben ze één doel: niet alleen een product verkopen, maar de consument een complete beleving bezorgen. Het merk AB Lifestyle is daar een goed voorbeeld van. Met lifestyle wordt vandaag de dag niet alleen jouw kledingstijl bedoeld, maar daarnaast ook de inrichting van je huis, de hobby’s die je beoefent, jouw normen en waarden, et cetera. Simpel gezegd is een lifestyle een verzameling van gedragingen, overtuigingen en bezittingen. Maar welke lifestyle past eigenlijk bij jou en hoe geef je daar vorm aan?
Veranderende tijdsgeest
Voorheen was het simpel. Je trouwde met iemand uit de buurt uit je eigen stand en je deed dingen die binnen die stand van jou verwacht werden, ook wat kleding betrof: rijke mensen droegen altijd hoeden en arbeiders altijd petjes. Tegenwoordig geldt het tegenovergestelde. Doordat we de hele wereld over kunnen vliegen, beïnvloeden veel leefstijlen elkaar. We hoeven en willen ons niet meer binden aan een bepaalde stand en ervaren veel vrijheid in hoe we denken en hoe we ons kleden. Daarnaast opent het internet de poorten tot miljoenen webshops over de hele wereld. Als je wilt, kun je ieder jaar voor een compleet nieuwe stijl kiezen.
Voor- en nadelen
De hele individualisering heeft echter ook een nadeel. We zijn van een netwerk dat alle antwoorden klaar had, naar een maatschappij waar alle opties open liggen gegaan. Daardoor zijn mensen gaan nadenken. Wie ben ik eigenlijk los van mijn omgeving? Waar sta ik voor? En welke leefstijl past daar werkelijk bij? Als je daar het antwoord op weet, kan je beginnen met het inrichten van jouw leefstijl. Dan is de vrijheid niet langer een nadeel, maar kan het voor je gaan werken. Als we authentiek leven, vanuit onze eigen normen en waarden, heeft dat namelijk een positief effect op ons zelfbeeld en ons zelfvertrouwen.
Ambitieuze en zelfverzekerde mannen
Bij het merk AB Lifestyle geven ze, zoals de naam al doet vermoeden, veel om de leefstijl van klanten en de rol van hun producten daarin. Met hun merk richten ze zich op fitte, ambitieuze, zelfverzekerde, oprechte mannen die risico’s durven nemen en hard willen werken om successen te behalen. Met hun sportieve merkkleding, waaronder AB shirts, bijpassende shorts, verschillende caps en andere accessoires, hopen ze hun klanten het gevoel te geven onderdeel te zijn van een familie waarvan alle leden dezelfde leefstijl beamen.