Vrouw gewond bij ongeval met paardenkar in bos Kootwijk

29 augustus 2011 om 00:00 Nieuws

KOOTWIJK - Een 62-jarige vrouw uit Lelystad is zondagmiddag gewond geraakt bij een ongeval met paard en wagen in het bos bij Kootwijk.

De vrouw reed rond half drie samen met haar 62-jarige man in een menwagen over een ruiterpad in de buurt van de Heetweg. De man zou de menwagen hebben bestuurd toen die omviel tijdens een draaimanoeuvre.

De vrouw viel uit de wagen en raakte gewond, ze had pijnklachten aan rug en benen. Ze is in een ambulance gestabiliseerd en daarna - vanwege de slechte conditie van de bospaden - met een traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie