Brandweerkorpsen Barneveld en Kootwijkerbroek oefenen samen
26 augustus 2009 om 00:00 NieuwsBARNEVELD/KOOTWIJKERBROEK - De brandweerkorpsen van Barneveld en Kootwijkerbroek hebben dinsdagavond een gezamenlijke oefening gehouden. Dat gebeurde in het voormalige pand van autobedrijf De Haar aan de Baron van Nagellstraat op bedrijventerrein Harselaar.
Het korps van Barneveld werd als eerste gealarmeerd en schaalde snel na aankomst op, waarna ook 'Kootwijkerbroek' uitrukte. Naast brandbestrijding moesten slachtoffers worden gered, die zich nog in het pand bevonden, zowel op de begane grond als op de eerste etage. Eén van de slachtoffers was op een brandtrap aan de achterzijde met een been bekneld geraakt en moest uit zijn benarde positie worden bevrijd.
In totaal werden vijf brandweervoertuigen ingezet.
Foto's via www.112-incidenten.nl














