Lunterse automobilist tegen boom door niesbui
3 juli 2009 om 00:00 NieuwsLUNTEREN - Een ongeval op de Scharrenburgersteeg bij Lunteren vrijdagmorgen is met een sisser afgelopen. Een 46-jarige Lunteraan kreeg in zijn auto een niesbui en verloor daardoor de macht over het stuur. De wagen belandde op zijn kant tegen een boom. Aanvankelijk leek het erop dat de man bekneld zat en door de brandweer bevrijd zou moeten worden uit zijn auto. Dat bleek niet nodig. De Lunteraan hield aan het ongeval slechts wat schaafwondjes over.














