Bromfietsers gewond bij botsing in Lunteren
20 juni 2008 om 00:00 NieuwsLUNTEREN/WEKEROM - Twee 17-jarige bromfietsers zijn donderdagavond gewond geraakt in Lunteren. Een 17-jarige inwoner van Wekerom reed omstreeks 23.00 uur over de Hoge Valkseweg. Voor hem reed een 19-jarige Barnevelder in een auto met daarachter een aanhangwagen.
Op een gegeven moment zou de bromfietser de auto hebben ingehaald. Op dat moment kwam uit tegenovergestelde richting een 17-jarige Lunteraan op een bromfiets aangereden. De twee kwamen met elkaar in botsing en raakten gewond. De jongen uit Wekerom zou beenletsel hebben opgelopen. De aard van het lestel van de andere jongen is nog onbekend. Beiden zijn voor medische controle en behandeling overgebracht naar ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede.














