Bromfietser breekt been bij botsing
30 mei 2008 om 00:00 NieuwsBARNEVELD – Een 45-jarige man uit Barneveld is donderdagmiddag rond 16.30 uur gewond geraakt bij een aanrijding op de kruising van de Energieweg met de Gildeweg. Een 36-jarige Duitse bestuurder van een vrachtwagen met oplegger reed over de Gildeweg. Toen hij de kruising op reed zou de Duitser de bromfietser die op de Energieweg reed over het hoofd hebben gezien. De bromfietser is met een gebroken onderbeen overgebracht naar het ziekenhuis in Ede.














