Beschonken Duitse belandt in vangrail op A30 bij Barneveld
6 februari 2008 om 00:00 NieuwsBARNEVELD - Een 36-jarige automobiliste uit het Duitse Bergkamen is dinsdagavond met haar auto in de vangrail beland op de A30 bij Barneveld. De vrouw kwam met de schrik vrij, maar bleek wel onder invloed van alcohol. Agenten constateerden later een alcoholpromillage van 0,94. Dat is ruim anderhalf keer zoveel als is toegestaan. Tegen de Duitse is proces-verbaal opgemaakt. Haar beschadigde auto moest worden afgesleept.













