
Verkeerde versnelling: auto in de sloot in Barneveld
12 december 2022 om 17:00 OverigBARNEVELD Een automobiliste die maandagmiddag vanaf een parkeerplaats bij het Oosterbos in Barneveld wilde wegrijden, is per ongeluk in de sloot beland.
De vrouw dacht dat de auto in de achteruit stond, maar dat bleek de eerste versnelling te zijn, aldus haar echtgenoot. Toen ze het gaspedaal indrukte, reed het voertuig de sloot in en kwam met de voorkant vast te zitten. De bestuurster kwam met de schrik vrij.
Een bergingsbedrijf heeft de auto weer op de kant gezet. Het voertuig had met een aantal krassen op de bumper alleen lichte schade.






















