
Frontale botsing door uitwijkmanoeuvre op Wesselseweg
5 april 2022 om 19:09 OngevalBARNEVELD Twee auto’s zijn donderdag rond 16.00 uur op de Wesselseweg in Barneveld frontaal met elkaar in botsing gekomen. Dat gebeurde ter hoogte van het Gulf-tankstation.
Vanwege de ernst van de melding kwam naast een ambulance en politie ook de brandweer ter plekke. Beide bestuurders zijn onderzocht door ambulancemedewerkers, maar uiteindelijk hoefde niemand naar het ziekenhuis.
Het ongeval ontstond toen een busje stil stond om af te slaan naar de Norschoterweg. Een achterop komende automobilist had dit te laat in de gaten en week uit naar de andere rijbaan, waar op dat moment een tegenligger reed.
Een botsabsorber op de Wesselseweg had niets met het ongeval te maken. Deze stond daar vanwege een oliespoor.
De Wesselseweg is enige tijd dicht geweest. Een bergingsbedrijf heeft de zwaar beschadigde auto’s afgevoerd.






















