Afbeelding
AberMedia

Oma en kleinkind ademen rook in door smeulend Legoblokje

Brand

BARNEVELD Een Legoblokje dat door een kleuter op een elektrische kookplaat was gelegd, heeft dinsdagmiddag geleid tot rook- en stankoverlast in een appartement aan de Langstraat in Barneveld.

De jongen van een jaar of vier was bij zijn oma op bezoek. Omdat ze rook hadden ingeademd, zijn ze allebei nagekeken door ambulancemedewerkers, maar ze hoefden niet naar het ziekenhuis. De brandweer heeft nog een hond uit de woning gehaald en daarna een nacontrole uitgevoerd en het appartement geventileerd. 

De kleuter kreeg een traumabeertje van ambulancemedewerkers voor de schrik.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
advertentie
advertentie