Afbeelding
AberMedia

Medewerkers quadwinkel Barneveld ademen rook in

Brand

BARNEVELD Enkele medewerkers van een quadwinkel aan de Energieweg in Barneveld hebben dinsdagmiddag rook ingeademd toen ze een smeulende accu in een bak met water legden. Na controle door ambulancepersoneel bleek dat niemand voor verdere controle naar het ziekenhuis hoefde.

De brandweer van Voorthuizen werd rond 14.00 uur gealarmeerd voor een brandende accu bij de winkel op bedrijventerrein Harselaar. Ter plaatse bleek dat een accu van een buggy was gaan smeulen. Om die reden hadden medewerkers van het bedrijf de accu in het water gedeponeerd, waarbij rook vrijkwam. 

De brandweer kon na het veiligstellen van de accu terug naar de kazerne.

Afbeelding
advertentie
advertentie