Gestolen auto brandt uit in Voorthuizen

20 februari 2014 om 00:00 Nieuws

VOORTHUIZEN - Een personenauto is in de nacht van woensdag op donderdag op het parkeerterrein bij voormalig restaurant De Punt aan de Hoofdstraat in Voorthuizen volledig door brand verwoest. Het kenteken van het voertuig staat bij de Rijksdienst voor Wegverkeer (RDW) als gestolen geregistreerd.

De brandweer van Voorthuizen werd rond 02.10 uur gealarmeerd. Ter plekke sloegen de vlammen al aan alle kanten uit de auto en was er geen redden meer aan.

De wagen is door de politie in beslag genomen en wordt onderzocht op eventuele sporen en of het kenteken bij het voertuig hoort. Ook gaat de politie na of de auto mogelijk bij een misdrijf is gebruikt.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie