Autobrand bij station Barneveld Noord
14 februari 2014 om 00:00 NieuwsBARNEVELD - Op de parkeerplaats bij station Barneveld Noord aan het Binnenveld is vrijdagavond een personenauto volledig uitgebrand. Hierbij zijn geen gewonden gevallen. De brandweer van Voorthuizen werd even na 18.30 uur gealarmeerd. Op het moment dat de brandweer ter plaatse was, sloegen de vlammen aan alle kanten uit de auto. De brand is waarschijnlijk door een technisch mankement aan de voorzijde van de auto ontstaan, aldus de politie.
Ondanks de grote rookontwikkeling ondervond het treinverkeer geen hinder van de brand. De auto moet als verloren worden beschouwd. Volgens een getuige zouden eigenaren nog een laptop uit het voertuig hebben gehaald. De auto is door een bergingsbedrijf afgevoerd.














