Pearl Jozefzoon komt zingen in Barneveld

10 december 2013 om 00:00 Lokaal nieuws

BARNEVELD - Zangeres Pearl Jozefzoon, onder meer bekend van het tv-programma The Voice of Holland, is zaterdag 8 februari samen met het koor Gospel Boulevard te beluisteren in de Bethelkerk in Barneveld. Organisator is de Stichting Jongeren Concerten Barneveld (SJCB).

De muzikale wortels van Pearl Jozefzoon liggen in het zingen in een kerkband en bij een gospelkoor. Haar grote jeugdidolen op zanggebied waren Whitney Houston en Mariah Carey. ,,Zo wilde ik ook zingen.''

,,Dat Pearl inderdaad over een prachtige stem beschikt, heeft het grote publiek kunnen ontdekken tijdens haar deelname aan het eerste seizoen van The Voice Of Holland'', meldt de organisatie. ,,Haar bijdrage aan deze avond maakt het tot een maximale concertervaring waar je als toeschouwer niet omheen kunt.''

Gospel Boulevard staat al sinds de oprichting onder leiding van dirigent André Bijleveld. Hij is landelijk bekend geworden als jurylid van het populaire programma Korenslag van de Evangelische Omroep. Het koor is volgens de SJCB al meer dan tien jaar ,,hét blackgospelkoor van Nederland''. ,,De onvervalste blackgospelsound zorgt gegarandeerd voor kippenvelmomenten tijdens ballads en voor veel energie bij het up-temporepertoire. De unieke XXL-bezetting bestaat naast de vaste begeleidende band uit een swingende ritmesessie en een complete blazerssectie.''

Kaarten á 13,50 zijn verkrijgbaar via www.truetickets.nl of bij boekhandel De Wedloop aan de Kapteijnstraat in Barneveld. Kaarten aan de zaal kosten 17,50 euro.

Het concert begint om 20.00 uur, de Bethelkerk aan de Groen van Prinstererlaan gaat om 19.15 uur open.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie