Winterfair in Stroe 'prima verlopen'
9 december 2013 om 00:00 Lokaal nieuwsSTROE - In en rond dorpshuis De Hofstee in Stroe is zaterdag voor het tweede achtereenvolgende jaar een Winterfair gehouden. Beheerder Edwin Borgers kijkt terug op een heel geslaagde dag. ,,Het is prima verlopen en het was met de vele tientallen mensen die hier kwamen kijken heel erg gezellig." Er was de hele dag van alles te beleven en te koop, zoals zelfgemaakte kaarten en kerststukjes, kerstartikelen en diverse lekkernijen, waaronder appelflappen en rookworsten. ,,Volgend jaar organiseren we dit weer", aldus Borgers.














