Auto tegen boom in De Valk; twee gewonden (update)

5 februari 2012 om 00:00 Achtergrond

DE VALK - Twee inzittenden van een bestelauto zijn zondagmiddag gewond geraakt toen het voertuig op de Vijfsprongweg in De Valk tegen een boom botste. Dat gebeurde rond drie uur.

Zowel de 18-jarige bestuurder als een 17-jarige passagier, allebei uit Lunteren, raakten gewond en zijn met onbekend letsel naar ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede gebracht.

Volgens de politie verloor de bestuurder vermoedelijk vanwege het gladde wegdek de macht over het stuur. De 17-jarige bijrijder zat door de botsing bekneld en werd door de brandweer uit de auto behaald.

De zwaar beschadigde bestelwagen is door een bergingsbedrijf uit Ede afgevoerd.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie