
Meisje en jongen op fiets botsen langs Dreeslaan in Barneveld
10 december 2025 om 13:23 OngevalBARNEVELD Twee minderjarige fietsers, een meisje en een jongen, zijn woensdagmorgen op het fietspad langs de Dr. Willem Dreeslaan in Barneveld met elkaar in botsing gekomen en gevallen. Het meisje woont in de gemeente Ede en de jongen in de gemeente Barneveld.
Het ongeval gebeurde rond 10.15 uur, er werden twee ambulances opgeroepen. Volgens de politie raakten beide fietsers gewond. Zij zijn, net als een meisje uit de gemeente Ede dat achterop zat, nagekeken en verzorgd door ambulancepersoneel.
,,Eén van de slachtoffers is voor verdere behandeling naar het ziekenhuis gegaan’’, aldus een politiewoordvoerder.





















