
Vandalen steken fiets in brand bij station Barneveld-Noord
11 oktober 2022 om 20:45 BrandVOORTHUIZEN De brandweer van Voorthuizen heeft dinsdagavond een brandende fiets geblust bij station Barneveld Noord. Vandalen hadden het zadel in brand gestoken.
Na aankomst kon het vuur met een hogedrukstraal worden gedoofd en kon snel het sein ‘brand meester’ aan de meldkamer worden doorgegeven. De fiets raakte door de brand beschadigd.























