PREMIUM ARTIKEL

'Sim-racen is echt hélemaal niks voor mij'

Autosport
Foto: Team Fach
6 mei 2020, 12:56
Het sim-racen is niet echt iets voor Jaap van Lagen. ,,Het is meer voor de jonge jongens.''
Het sim-racen is niet echt iets voor Jaap van Lagen. ,,Het is meer voor de jonge jongens.''
EDE
Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via: