Afbeelding
Neboplus

Neboplus zwaait Bep uit

19 juni 2026 om 14:12

BARNEVELD Bijna twintig jaar deed Bep Broekhuizen uit Barneveld haar werk in de huishouding bij Neboplus. ,,Een vrolijke collega en een graag geziene medewerker voor de bewoners.'' Vorige week ging Bep met pensioen. Na samen een taartje eten, werd ze uitgezwaaid. Collega's en bewoners van Neboplus gaan haar missen. ,,Bedankt voor je inzet Bep en geniet van je welverdiende pensioen!''