Marja Ruiter tussen (links) zoon Richard en (rechts) zoon Gerwin, dochter José en Jan Ruiter in de showroom van Ruiter Garagedeuren en Zonwering.
Marja Ruiter tussen (links) zoon Richard en (rechts) zoon Gerwin, dochter José en Jan Ruiter in de showroom van Ruiter Garagedeuren en Zonwering. Ruiter Garagedeuren en Zonwering

'Vakmanschap en persoonlijk betrokken'

11 april 2018 om 17:30 Advertorial_2

BARNEVELD Twee actiedagen en een warme voorjaarszon stonden eind vorige week garant voor flink wat bezoekers aan de vernieuwde showroom van Ruiter Garagedeuren en Zonwering. „Nadat wij verhuisden van de Nijverheidsweg naar deze zichtlocatie aan de Hasselaarseweg in Barneveld weten klanten ons steeds beter te vinden", stelt Marja Ruiter verheugd vast.

In de afgelopen 25 jaar heeft Ruiter een breed netwerk van zakelijke en particuliere klanten opgebouwd. Onlangs plaatste het bedrijf nog een grote overkapping bij een horecabedrijf in Ede. Marja noemt dat tekenend voor de constante groei die de onderneming doormaakt. „Onze klantenkring breidt uit, net als het aantal sectoren waaraan we leveren. Zo maken horecabedrijven in de regio steeds vaker gebruik van onze producten en diensten."

Sinds de start van Ruiter Garagedeuren en Zonwering nam het personeelsbestand gestaag in omvang toe. Nu de activiteiten zich voortdurend verder uitbreiden, groeit de vraag naar vakbekwaam personeel. Mensen vinden die passen binnen het bedrijf is volgens Marja een flinke uitdaging. „Voor montage, onderhoud en service zoeken we monteurs die niet alleen beschikken over technisch inzicht, maar ok over de nodige sociale vaardigheden."

SERVICE „Niet alleen leveren en plaatsen we garagedeuren, terrasoverkappingen en zonweringen van merken Hörmann, Brustor, Markilux en Sun Paradise, ook hebben we een storingsdienst die altijd bereikbaar is", vervolgt Marja. „Een servicemonteur moet dan snel beschikbaar zijn, professioneel met de klant om kunnen gaan en kunnen improviseren als dat nodig is. Net als de medewerkers in onze showroom zien wij onze monteurs als ambassadeurs van ons bedrijf", benadrukt Marja. „Zij hebben contact met onze klanten, zorgen dat onze producten perfect worden geïnstalleerd en lossen elk voorkomend probleem op." Hoewel zij beschikken over eigentijdse digitale technieken - alle monteurs hebben een tablet met details over de projecten waaraan zij werken - vindt Marja dat persoonlijk contact de boventoon moet voeren. „Dat, in combinatie met vakmanschap, vormt het sterke punt van ons bedrijf: Spreekt dat je aan, dan vind je bij ons een veelzijdige baan die voldoening geeft, want onze klanten weten je inzet altijd te waarderen",

www.ruiterzonwering.nl
www.ruitergaragedeuren.nl

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie