Nieuwe versie Covide CRM: 'Samen de klant centraal'

21 januari 2014 om 00:00 Ondernemend

BARNEVELD - Het maximaliseren van bedrijfsresultaat door meer rendement uit de interne organisatie te halen en meer omzet in het klantendomein te realiseren. Dat is volgens eigenaar Willem Massier wat de nieuwe versie van Covide CRM beoogt.

Het Barneveldse bedrijf lanceerde woensdag 15 januari onder het motto 'samen de klant centraal' het nieuwe computersysteem. Volgens Massier biedt Covide CRM een complete oplossing om goed en efficiënt georganiseerd optimaal rendement te bereiken op de gebieden marketing, sales, 'customer care' en 'cross selling'.

,,De interne organisatie wordt ondersteund door nieuwe vormen van e-mailafhandeling met onder meer automatische emailarchivering en toepassing van onderhanden werk. Daarnaast zijn ver doorgevoerde koppelingen met dossiers, inzage in correspondentie en lopende zaken voor een efficiënte structuur en samenwerking binnen de organisatie beschikbaar.''

Klantgericht ondernemen is volgens Massier een belangrijke en snel groeiende bedrijfsstrategie. ,,Daarbij staat het aangaan van een warme en sterke relatie tussen klant en leverancier centraal. Sales is binnen Covide CRM daarom geen losstaande module, maar een proces met als uitgangspunt klantgericht ondernemen. Verkoopactiviteiten zijn gekoppeld aan alle correspondentie, projecten, klachtenafhandeling en het product- of dienstenaanbod. Vanuit deze visie wordt een bedrijf partner van haar klanten en voorziet de onderneming hen alleen van producten of diensten, waar behoefte aan is.''

De nieuwe versie van Covide CRM is door de vergaande integratie met Google Apps en andere software leveranciers honderd procent klaar voor de toekomst, meldt Massier. ,,Totaal webbased in de cloud met een gebruiksvriendelijke uitstraling, direct inzetbaar, maandelijks schaalbaar en met een vaste all-in prijs per gebruiker.''

Meer informatie via www.covide.nl

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie