Ellie Borgers (links) en Martina Stronkhorst delen een kantoorruimte in Barneveld.
Ellie Borgers (links) en Martina Stronkhorst delen een kantoorruimte in Barneveld. Feike Klom

Administratieve ondersteuning in nieuw jasje

18 juni 2020 om 11:46 Advertorial_2

BARNEVELD Martina Stronkhorst van Mareba administratieve ondersteuning en Ellie Borgers van Borgers Administratie Service delen graag een nieuwtje. Ze delen voortaan een nieuwe kantoorruimte aan de Anthonie Fokkerstraat in Barneveld. Mareba en Borgers werken in de praktijk al nauw samen. Ze blijven apart hun diensten verrichten, maar bundelen in de kantoorunit hun krachten.

Ontzorgen van de klant op een laagdrempelige manier staat bij Martina en Ellie centraal. Martina: ,,Wij werken vooral voor (kleine) ondernemers in het mkb. Uit ervaring weten we dat ondernemers vooral tijd willen steken in waar ze goed in zijn: hun product en bedrijf. Zij willen zich zo min mogelijk bezighouden met de administratie eromheen. Daar ligt juist onze kracht.”

Mareba en Borgers verrichten uiteenlopende diensten op financieel-administratief gebied. Van het verwerken van inkoop-, verkoopfacturen en bankafschriften, aangifte van de omzetbelasting, beheren van debiteuren en crediteuren, uitvoeren van grootboekmutaties tot voorraadbeheer. Ook het opmaken van jaarrekeningen en de aangifte inkomstenbelasting/vennootschapsbelasting behoren tot de diensten. Daarnaast zijn de dames sterk in het opzetten/inrichten van de administratie.

INTERIM Bij grote drukte, zwangerschapsverlof of om andere redenen verzorgen zowel Martina als Ellie ook interimdiensten bij uw bedrijf: ,,Door onze enthousiaste maar gestructureerde aanpak zijn wij in staat om ons snel in te werken. Wij zijn bekend met veel digitale systemen die bedrijven gebruiken”, legt Martina verder uit.
Ellie: ,,Ik ben van huis uit erg flexibel, enthousiast en accuraat. Een belangrijke voorwaarde voor dit werk natuurlijk. Verder vind ik het leuk om me te verdiepen in de bedrijven en de branches waar ik voor werk. Ik sta nu 13 jaar op eigen benen. Daarvoor heb ik 25 jaar op de financiële administratie bij de BDU hier in Barneveld gewerkt. Een schat aan ervaring.” Martina: ,,Ik ben pragmatisch, enthousiast, een aanpakker, nauwkeurig en ordelijk. Belangrijke ingrediënten voor dit werk. Ik ben inmiddels 6,5 jaar eigenaar van Mareba.”

VERTROUWD GEZICHT Beiden benadrukken dat ze in het nieuwe kantoor ‘apart, maar samen’, blijven werken. Alle vaste klanten behouden het vertrouwde gezicht. Eventueel kunnen Ellie en Martina elkaar vervangen. Ellie: ,,Het voordeel van de ruimte is ook dat je meer met elkaar kan sparren over vragen of kwesties.”

CONTACT Het nieuwe adres van Mareba administratieve ondersteuning en Borgers Administratie Service is
Anthonie Fokkerstraat 11K in Barneveld. Meer info: www.mareba.nl en
www.borgers.nu

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie