PREMIUM ARTIKEL

Oud-Barnevelder start long-covid lotgenotengroep: ‘Er is zóveel onbegrip’

Maatschappelijk Tips van de redactie
Foto: NWVfoto
30 apr 2023, 07:53
Oud-Barnevelder Leonard van den Pol woont tegenwoordig in Elburg en is hier een lotgenotengroep voor long-covid-patiënten gestart.
Oud-Barnevelder Leonard van den Pol woont tegenwoordig in Elburg en is hier een lotgenotengroep voor long-covid-patiënten gestart.
BARNEVELD
Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via: