Afbeelding
Evelien Habermehl

Scholieren in Kootwijkerbroek zingen alvast het Wilhelmus voor de koning

17 april 2025 om 16:48 Activiteiten Kootwijkerbroek

KOOTWIJKERBROEK Op de laatste schooldag voor de meivakantie werd donderdagmiddag op het plein van de Rehobothschool in Kootwijkerbroek alvast het Wilhelmus gezongen. Dat gebeurde tijdens het hijsen van de Nederlandse vlag met oranje wimpel.

,,Ter ere van de verjaardag van onze koning’’, meldt Evelien Habermehl, die deze foto maakte. ,,De verjaardag van de koning valt net in de vakantie, dus dit was alvast een voorproefje. Wel handig als alle kinderen erbij kunnen zijn. Er werden nog meer vaderlandse liederen gezongen en enkele psalmen. Dit is een jaarlijkse traditie die in ere wordt gehouden met veel belangstelling van vaders en moeders, opa’s en oma’s en anderen.’’

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie