Wie schildert er mee in De Essenburcht?

8 januari 2025 om 16:54 Activiteiten Deel je nieuws

Donderdagmiddag 16 januari, 14.00 uur start er in De Essenburcht in Kootwijkerbroek, op de eerste etage, weer een schildersgroep. Ze hopen een keer in de veertien dagen bij elkaar te komen. 

Het maakt niet uit of je aquarel, acryl of olieverf gebruikt. Ieder mag zijn eigen spullen meebrengen en lekker aan de gang gaan. Heb je geen spullen, maar wil je het een keer proberen, overleg dan met de begeleiders Thea en Dita. Deze ervaren schilders kunnen ook heel goed aanwijzingen geven om je schildertalenten naar een hoger niveau te brengen.

Verder is er ook ruimte om samen wat te drinken en gezellig bij te praten.

De eerste twee keer mag je gratis meedraaien. Verder zijn de kosten € 2,50 per middag incl koffie of thee, betaald per half jaar.

Altijd al een keer een eigen kunstwerk willen maken, dan is dit je kans.....van harte welkom!

Opgave en info:  info@welzijnkootwijkerbroek.nl    tel 0620393990

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie