Afbeelding
Aber Media

Keukenbrand bij restaurant Yume Phan in centrum Barneveld

Brand

BARNEVELD Bij Japans/Vietnamees restaurant Yume Phan aan de Jan van Schaffelaarstraat in het centrum van Barneveld is vrijdagavond brand uitgebroken in de keuken. Bezoekers die in het restaurant aanwezig waren konden, net als het personeel, op tijd naar buiten komen. 

De brandweer werd rond 19.10 uur gealarmeerd en bij aankomst was er behoorlijk veel rook in het restaurant. Na een eerste verkenning bleek dat de vlammen al waren gedoofd en dat er iets op de grill in brand was geraakt. De gietijzeren roosters van de grill zijn naar buiten gebracht. Het is niet bekend of de brand ook in het afzuigsysteem is geslagen. 

Voor zover bekend is het restaurant vrijdagavond niet meer open gegaan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
advertentie
Afbeelding
Burgemeester Luteijn, een bijzondere bestuurder 2 uur geleden
Afbeelding
De modernste Jumbo van de Veluwe staat in Barneveld. Winkel woensdag open na grote verbouwing 3 uur geleden
PREMIUM
Afbeelding
Barneveld 'hotspot' in aanpak fijnstof uit kippenstallen 3 uur geleden
advertentie