Afbeelding
AberMedia

Steekvlam uit lade in Voorthuizense woning: rook- en roetschade

Brand

VOORTHUIZEN De bewoners van een woning aan de Ploegschaar in Voorthuizen werden gisteravond onaangenaam verrast toen ze een keukenla openden. Uit de la kwam een enorme steekvlam.

Nadat de brandweer was opgeroepen, bleek dat in een van de keukenlades waarschijnlijk een aansteker of batterijen waren ‘ontploft’. De brandweer heeft het vuur geblust en heeft de lades naar buiten gebracht. Door de brandende keukenla ontstond rook- en roetschade in de woning. 

Stichting Salvage, die namens alle verzekeraars optreedt, is ingeschakeld om de bewoners te helpen bij het afhandelen van de schade. Nadat de woning was geventileerd, kon de brandweer terug naar de kazerne.

Afbeelding
Afbeelding
advertentie
advertentie