
Brandweer Zwartebroek blust afvalbrand langs snelweg A1
7 juni 2025 om 12:52 BrandTERSCHUUR De brandweer van Zwartebroek is zaterdagmorgen voor een afvalbrand pal naast de snelweg A1 uitgerukt.
Bewoners aangehouden de Baanweg waren bij een woning afval aan het verbranden. De zwarte rook trok over de drukke A1. Automobilisten belden 112 en gingen op de rem. De brandweer van Zwartebroek had het vuur snel onder controle en de overlast was snel verholpen.
Het is niet bekend of de betrokkenen een vergunning hadden voor het verbranden van afval.






















